Organizacija rada
U našoj je školi produženi boravak organiziran za učenike 1., 2., 3., 4. razreda. Dnevno trajanje produženog boravka je od 7,00 do 13,00 sati.
Raspored aktivnosti
U 8,15 sati učenici idu u školsku blagovaonicu. Nakon doručka, (oko 9 sati) predviđeno je vrijeme pisanja domaćih zadaća, uvježbavanja, ponavljanja nastavnog sadržaja obrađenog na nastavi. Nakon toga slijedi slobodno ustrojeno vrijeme. Vrijeme za igru, odmor i rekreaciju po slobodnom izboru učenika ili različite, programirane sportsko-rekreativne aktivnosti, različiti tipovi radionica – likovne, glazbene, komunikacijske i druge, mala projektna istraživanja, dramatizacije i niz drugih organiziranih aktivnosti koje kreira učitelj uz pomoć učenika. Odlazak na užinu je u 11,30 sati. Preostalo vrijeme učiteljica s učenicima provodi različite slobodne aktivnosti.
Izmjenama igre, učenja, odmora, vježbanja i razgibavanja, šetnje, pjevanja, ponavljanja, crtanja, razgovora želimo stvoriti osjećaj ugode i zadovoljstva kod svih učenika u odgojno-obrazovnom procesu, odnosno sretno dijete koje će voljeti školu.
Vijesti produženog boravka
Mali izumitelji!
Učenici našeg produženog boravka pretvorili su učionicu u pravu malu tvornicu ideja!Povodom Dana izumitelja postali su mali znanstvenici, istraživači i kreativci – a rezultati su bili fantastični! Nastali su izumi koji bi bez problema mogli završiti u muzeju...
Susret sa spisateljicom Vjekoslavom Jurdanom!
Danas smo u našoj školi ugostili spisateljicu Vjekoslavu Jurdanu koja nam je predstavila svoju veselu slikovnicu „Tončić Petešić“!Učenici od 1. do 4. razreda s velikim su zanimanjem slušali priču o neobičnom i simpatičnom Tončiću, postavljali pitanja i uživali u...
Jesen u produženom boravku!
Ove smo jeseni izradili mnoštvo toga. Prvo smo naš pano ukrasili veselim gljivama. Potom smo obilježili Dan jabuka 20.10., a zatim smo stvorili naše "čudnovate" ljude koristeći letke različitih dućana i na taj način obilježili zahvalnost za plodove zemlje. Za kraj smo...
Obilježavanje Svjetskog dana štednje
Za kraj desetog mjeseca obilježili smo dan štednje te prigodno izradili svoj vlastiti novac! Učenici su postavili pravi poduzetnici. Nakon što smo izradili svoj novac, nacrtali smo i za što moramo štedjeti kako bi si to mogli priuštiti, a možda i roditeljima pomogne u...
Produženi boravak
Pedagoška koncepcija rada u produženom boravku kao i u nastavi zasniva se na svim potrebama učenika i konkretnim utjecajem na njih. Radi se prilagodba nastavnih metoda s ciljem dobre artikulacije slobodnog vremena i samostalnog učenja.
Rad u produženom boravku mnogo je drugačiji od klasične nastave, ali i cjelovitiji i bogatiji. Ne svodi se samo na pisanje zadaće i dovršavanje posla. Učiteljica u PB-u određuje vježbe i zadatke pomoću kojih provodi sate učenja. Cilj je naučiti djecu kako učiti, istraživati, proučavati, podučavati, pomagati. Rad u boravku snažno utječe na emocije učenika, sigurnost u sebe, samopoštovanje, povjerenje u prijatelje, suradnju, pomaganje, odgovornost, znatiželju, samovrednovanje, zdrav moral, osjećaj uspješnosti, snalažljivost, okretnost, pravo na pogrešku i prihvaćanje pogrešaka kod sebe i drugih. U produženom boravku povezuju se igra, učenje i rad.
Učitelji su u produženom boravku najprije odgojitelji, ali i mentori učenicima Oni ih potiču, pomažu, ohrabruju, tješe, rješavaju probleme. Učenici u boravku mogu više pratiti vlastiti ritam zbog fleksibilnosti u dnevnom rasporedu.
Kroz individualne razgovore s učiteljicom iz produženog boravka roditelj saznaje kakvo je dijete u igri, kako usvaja nastavni sadržaj prilikom uvježbavanja, koliko je spremno pomoći i kako prihvaća pomoć u skupnom radu, kako reagira na umor, kakvo je u blagovaonici, koliko sudjeluje u održavanju urednosti učionice…. Sve su to vrlo važne stvari u razvoju jednog djeteta. Roditelji i učitelji PB-a moraju surađivati prijateljski, jer dio roditeljske uloge preuzima upravo učitelj produženog boravka.



