2. polugodište- red vožnje autobusa
Raspored zvona 2. polugodište- razredna nastava
Raspored zvona 2. polugodište- predmetna nastava
Odluka o promjeni modela nastave
Predmetna nastava - raspored zvona od ponedjeljka 14.12.2020. do kraja 1.polugodišta
Razredna nastava - raspored zvona od ponedjeljka 14.12.2020. do kraja 1.polugodišta
Vozni red - razredna nastava od ponedjeljka 14.12. 2020. do kraja 1. polugodišta
Školski kurikulum šk.god. 2020./2021.
Godišnji plan i program za šk. god. 2020./2021
Izvješće o relizaciji godišnjeg plana i programa rada škole za školsku godinu 2019. / 2020.
Kao i protekle dvije godine i ove smo od prvog do osmog razreda gledali „zelene“ filmove. Za učenike od prvog do trećeg razreda bili su tu animirani filmov eko tematike. Svi filmovi mogu se pronaći na https://dotsub.com/view/user/kneja i prevedeni su na hrvatski jezik.
Film o flaširanoj vodi/ The Story of Bottled Water govori o tome kuda idu izgubljene plastične boce, o izmišljenoj potrebi kupovanja vode iz boce i kako prekinuti tu lošu naviku.
Film o kozmetici govori kako se u sredstva za higijenu i kozmetičke preparate stavljaju kemikalije koje su opasne za čovjeka i kako trebamo biti oprezni i birati one ekološke i prihvatljivije!
Film o stvarima govori kako živimo u eri konzumerizma i da trebamo razmisliti prije nego li kupimo stvari koje nam, realno, nisu potrebne. Naravno, govori i o tome kamo sve te stvari poslije završe!
Učenici nižih razreda su nakon što su pogledali animirane filmove svoje dojmove prenijeli na papir.
Ovakav način ekološke edukacije nema kraja, tako da ćemo i sljedeće godine provoditi/“gledati“ ovaj projekt.
Tatjana Šušnica Relić
Projekt „Zelena knjižnica“ u našoj školi pod vodstvom knjižničarke Tatjane Šušnice Relić
Od ove 2015./2016. školske godine i naša škola se priključila projektu Zelena knjižnica koju je pokrenulo Društvo bibliotekara Istre a koji za cilj ima educirati javnost i širiti svijest o održivom razvoju i nužnosti zaštite okoliša, putem raznih aktivnosti poput projekcije dokumentarnih filmova, stručnih predavanja, tribina, mrežnih rasprava i promocija knjiga.
Primjereno uzrastu učenika od prvog do četvrtog razreda, mi smo u sklopu projekta gledali animirane filmove koji se mogu naći na web stranici dotsub.com/viw/user/kneja pod nazivom:The Animal Save the Planet (Životinje spašavaju Planet). Filmovi : Freda, Ciryl, Jolly, Norman, Stanly, Meerkats, Dennis, Reg 2, Eels i Spot.
Filmovi poručuju:Izbjegavajte korištenje plastičnih vrećica,umjesto njih koristite platnene vrećice, platnene torbe, košare..., Ugasite ono što ne koristite, Ne stavljajte električne uređaje u „stand-by“ modu, Koristite biorazgradive proizvode, Trošite samo onoliko vode koliko vam je zaista potrebno, Jedite zdravu, svježu, raznoliku i lokalno uzgojenu hranu, Smanjite zagađenje, Reciklirajte sve što možete, Izolirajte svoj dom, Ne razbacujte se energijom i Reciklirajte svoje smeće, smanjite smeće u svome domu na minimum.
Učenici viših razreda gledali su dokumentarni film „The story of Bottled Water“, Priča o flaširanoj vodi u kojoj se govori kako su u Americi kompanije napravile „proizvedenu potražnju“. Kako bi prodali flaširanu vodu marketinški su zavarali ljude da je voda iz slavine slabije kvalitete nego ona iz boce. Anni Leonard u ovom dokumentarcu objašnjava da je trećina flaširane vode koja se prodaje u Americi ustvari iz slavine. Govori o tome da je bespotrebno plaćati vodu 200 puta skuplju. Rješenje je: - poboljšati vodovode, - raditi na prevenciji zagađenja voda, - na javna mjesta vratiti fontane za piće i da se zabrane kupovanja flaširane vode u školama, organizacijama ili čitavom gradu. Na kraju priče rekla je da se već vide pomaci jer se smanjila prodaja flaširane vode a da se povećala prodaja boca za vodu za višestruku upotrebu. Restorani s ponosom poslužuju vodu iz slavine i ljudi odlučuju uštedjeti mnogo novaca koje bi potrošili na flaširanu vodu.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |