2. polugodište- red vožnje autobusa
Raspored zvona 2. polugodište- razredna nastava
Raspored zvona 2. polugodište- predmetna nastava
Odluka o promjeni modela nastave
Predmetna nastava - raspored zvona od ponedjeljka 14.12.2020. do kraja 1.polugodišta
Razredna nastava - raspored zvona od ponedjeljka 14.12.2020. do kraja 1.polugodišta
Vozni red - razredna nastava od ponedjeljka 14.12. 2020. do kraja 1. polugodišta
Školski kurikulum šk.god. 2020./2021.
Godišnji plan i program za šk. god. 2020./2021
Izvješće o relizaciji godišnjeg plana i programa rada škole za školsku godinu 2019. / 2020.
ORGANIZACIJA RADA PRODUŽENOG BORAVKA U NAŠOJ ŠKOLI U našoj je školi produženi boravak organiziran za učenike 1., 2., 3., 4. razreda. Dnevno trajanje produženog boravka je od 8,00 do 13,00 sati. Za vrijeme izvanredne situacije uzrokovane virusom Covid 19 dnevno trajanje produženog boravka je od 7,00 do 14,00 sati. Raspored aktivnosti u produženom boravku U 8,00 sati učenici idu u školsku blagovaonicu. Nakon doručka, (oko 9 sati) predviđeno je vrijeme pisanja domaćih zadaća, uvježbavanja, ponavljanja nastavnog sadržaja obrađenog na nastavi. Nakon toga slijedi slobodno ustrojeno vrijeme. Vrijeme za igru, odmor i rekreaciju po slobodnom izboru učenika ili različite, programirane sportsko-rekreativne aktivnosti, različiti tipovi radionica – likovne, glazbene, komunikacijske i druge, mala projektna istraživanja, dramatizacije i niz drugih organiziranih aktivnosti koje kreira učitelj uz pomoć učenika. Odlazak na užinu je u 11,30 sati. Preostalo vrijeme učiteljica s učenicima provodi različite slobodne aktivnosti. |
|
Izmjenama igre, učenja, odmora, vježbanja i razgibavanja, šetnje, pjevanja, ponavljanja, crtanja, razgovora želimo stvoriti osjećaj ugode i zadovoljstva kod svih učenika u odgojno-obrazovnom procesu, odnosno sretno dijete koje će voljeti školu. |
POTREBE SUVREMENE OBITELJI Suvremeni način života sve većem broju roditelja nameće potrebu zbrinjavanja djeteta mlađe školske dobi koje prije/nakon redovne nastave odlazi kući i bez nadzora provodi vrijeme do dolaska roditelja, ili do odlaska u školu. Samostalan boravak kod kuće često izlaže dijete mnogim opasnostima, a strah i briga roditelja za dijete tijekom radnog dana nameću potrebu za organiziranom brigom o djetetu.
PRODUŽENI BORAVAK Pedagoška koncepcija rada u produženom boravku kao i u nastavi zasniva se na svim potrebama učenika i konkretnim utjecajem na njih. Radi se prilagodba nastavnih metoda s ciljem dobre artikulacije slobodnog vremena i samostalnog učenja.
|
|
Učitelji su u produženom boravku najprije odgojitelji, ali i mentori učenicima Oni ih potiču, pomažu, ohrabruju, tješe, rješavaju probleme. Učenici u boravku mogu više pratiti vlastiti ritam zbog fleksibilnosti u dnevnom rasporedu.
|