preskoči na sadržaj

Osnovna škola Svetvinčenat

 > O školi  > Natječaji
 

Javni poziv za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi

Autor: Ana Radolović, 9. 11. 2017.

KLASA:602-02/17-02/29

URBROJ:2168-07-01-17-1

DATUM: 9.11.2017.

U sklopu projekta „MOZAIK 3“ koji se provodi u okviru instrumenta  „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza III“ temeljem poziva UP.03.2.1.03 Europskog socijalnog fonda u sklopu Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali2014.-2020.,

Osnovna škola Svetvinčenat kao partner u projektu raspisuje

JAVNI POZIV
za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju

Radno mjesto: POMOĆNIK/POMOĆNICA U NASTAVI

Broj traženih osoba: 1

  • Mjesto rada: 

R.br.

Naziv škole i sjedište

Razred 2017/18

Sati tjedno

1.

Osnovna škola Svetvinčenat, Svetvinčenat, 52342 Svetvinčenat

6.

30

  • Vrsta ugovora: ugovor o radu na određeno vrijeme do kraja nastavne godine 2017./18.

UVJETI:

  • najmanje završena srednja škola

OPIS POSLOVA:

Osnovna je zadaća pomoćnika u nastavi pružati neposrednu potporu učeniku s teškoćama u razvoju tijekom odgojno-obrazovnog procesa u zadacima koji zahtijevaju komunikacijsku, senzornu i motoričku aktivnost učenika, u kretanju, potporu u svakidašnjim nastavnim, izvannastavnim i izvanučioničkim aktivnostima.

Poslovi pomoćnika u nastavi su: pomoć u komunikaciji i socijalnoj uključenosti, pomoć u kretanju, pomoć pri uzimanju hrane i pića, pomoć u obavljanju higijenskih potreba, pomoć u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka, suradnja s učiteljima/nastavnicima te vršnjacima učenika u razredu te poslovi specifični za funkcioniranje pojedinih učenika ili skupine učenika.

U prijavi na poziv kandidat/kandidatkinja treba navesti osobne podatke (ime i prezime, datum i mjesto rođenja, adresu stanovanja, broj telefona i mobitela) te sve tražene priloge.

Uz prijavu kandidat/kandidatkinja dužni su priložiti slijedeće dokumente u izvorniku ili preslici:

  • dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (presliku diplome ili potvrdu o stečenoj stručnoj spremi),
  • dokaz o hrvatskom državljanstvu (presliku domovnice),
  • životopis,
  • uvjerenje o nekažnjavanju ne starije od 6 mjeseci,
  • potvrdu ili certifikat o završenom programu edukacije za poslove pomoćnika u nastavi u minimalnom trajanju od 20 sati

Natjecati se mogu i kandidati/kandidatkinje koji nemaju završen program edukacije za poslove pomoćnika u nastavi u minimalnom trajanju od 20 sati uz uvjet da isti završe prije početka rada. Svi izabrani kandidati obvezni su savladati program edukacije pomoćnika prije početka rada. Kandidati koji su već završili taj program trebaju dostaviti potvrdu kojom to dokazuju, te nisu obavezni pohađati edukaciju. Edukaciju će organizirati Istarska županija u okviru provedbe projekta „MOZAIK 3“. Odabir kandidata će se provesti sukladno Uputama za prijavitelje poziva broj UP.03.2.1.03.

Preslike traženih priloga ne moraju biti ovjerene, a polaznici su prije sklapanja pisanog ugovora dužni dostaviti na uvid originalne dokumente.

Nepravodobne i nepotpune prijave neće biti razmatrane.

Pisane prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta iz Javnog poziva moraju biti zaprimljene najkasnije do 17.11.2017. do 9.00 sati i dostavljaju se na adresu Škole s naznakom „Javni poziv za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama u razvoju“.

Radni odnos sa školom će se zasnivati nakon provedenog selekcijskog postupka.

                                           Ravnateljica:  Ana Radolović, mag.prim.educ.

 




Oglasna ploča

Razredna nastava - red vožnje autobusa

Predmetna nastava - red vožnje autobusa

Razredna nastava - raspored zvona i marende

Predmetna nastava - raspored zvona i marende

 


 

Priloženi dokumenti:
PREDMETNA NASTAVA- RASPORED ZVONA I MARENDE.docx
RAZREDNA NASTAVA- RASPORED ZVONA I MARENDE.docx
Poziv za skup radnika - web.pdf
Prijedlog za izbor predstavnika radnika u SO 1.pdf
Zapisnik s I. skupa radnika.pdf
Prijedlog za izbor predstavnika radnika u SO 2 .pdf
2. str..pdf
3.str..pdf
Odluka o imenovanju Izbornog odbora.pdf
OIO 2. STR..pdf
Zapisnik sa I. sjednice Izbornog odbora str 1..pdf
Zapisnik s prve sjednice Izbornog povjerenstva.pdf
Poziv za 2. sjednicu Izbornog odbora.pdf
Poziv strana 2..pdf
Zapisnik sa 2. sjednice Izbornog povjerenstva.pdf
Zapisnik sa 2. sjednice IO str 2..pdf
Odluka o provo enju izbora str 2..pdf
Zapisnik II sjednice IO str 3..pdf
Izjava kandida SHU.pdf
Izjava kandidata Preporoda.pdf
Kandidat SHU.jpg
Kandidat Preporoda.jpg
Privremeni rezultati-za web.jpg
KONACNI REZULTATI 1.jpg
KONACNI REZULTATI 2.jpg
Odluka o imenovanju predstavnika radnika u SO.jpg
Odluka o imenovanju predstavnika radnika u SO str2.jpg
Odluka o provo enju izbora za jednog predstavnika iz skupa radnika str 1. (1).pdf
PRAVILNIK O NACINU PROVO ENJA AKTIVNOSTI NA PROMICANJU SPOZNAJA STETNOSTI- DUHANSKI PROIZVODI.docx
Plan nabave 2021 I. izmjene i dopune 27.5.2021.xlsx
Javni poziv Mozaik .pdf
KURIKULUM SKOLSKE GODINE 2021.22..docx
IZVJESCE O REALIZACIJI GPP-a 2020.2021..odt
Dopunski nastavni rad 2022.docx
RAZREDNA NASTAVA-RED VOZNJE AUTOBUSA(2).docx
PN- red voznje skolskog autobusa 2. polugodista.docx
RN- red voznje autobusa 2. polugodiste.docx
PREDMETNA NASTAVA-RED VOZNJE AUTOBUSA.docx
RAZREDNA NASTAVA-RED VOZNJE AUTOBUSA.docx
JELOVNIK KRAJ 1. I POCETAK 2. MJESECA.odt

Jelovnik

 

 

Carnetovi servisi

Portal Nikola Tesla Ucilica Enciklopedija Eknjiznica

 

    

Korisni linkovi









CMS za škole logo
Osnovna škola Svetvinčenat / Svetvinčenat, HR-52342 Svetvinčenat / os-svetvincenat.skole.hr / ured@os-svetvincenat.skole.hr
preskoči na navigaciju